مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-06سياسي

فارس من| انتقاد از ترویج بی حجابی در تبلیغات اینترنتی شرکت های دارای مجوز


در نبود نظارت بر محتوای تبلیغات در فضای مجازی، شرکت های رسمی و دارای مجوز، تبلیغاتی که نمی توانند در رسانه های رسمی منتشر کنند را با مدل دلخواه و بعضا بی حجاب و بدحجاب در فضای مجازی نشر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواستار جریمه کسب و کارهای مروج بدحجابی شده اند.

  سردبیر این سوژه کاربری از شهر قم است که خود در زمینه فضای مجازی فعالیت دارد.

وی در توضیح مطالبه خود به خبرنگار فارس، گفت: چندی است که شاهد رواج بدحجابی و استفاده تبلیغی از زنان در تبلیغات فضای مجازی هستیم.

  وی ادامه داد: این امر حدودا 10 سال پیش دیده می شد و اخیرا طی یک تا 2 سال اخیر بار دیگر رواج یافته است که نمونه اخیر آن استفاده ابزاری از یک خانم در تبلیغ بستنی بود که با آن برخورد شد.

سردبیر این سوژه گفت: در نتیجه این وضع، امروز می بینیم که پلتفرم های انتشار ویدئو، سایت های هاستینگ سرور و فروش دامنه، شبکه های اجتماعی، سایت های رسمی شرکت ها و سایت های سرگرمی از تبلیغاتی استفاده می کنند که به شکل محسوس مروج بدحجابی و بی حجابی هستند و این امر عادی شده است.

وی افزود: مشکل این است که نظارتی که بر محتوای تبلیغات در سازمان صدا و سیما است بر محتوای تبلیغات در فضای مجازی نیست و حتی شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| انتقاد از ترویج بی حجابی در تبلیغات اینترنتی شرکت های دارای مجوز

فارس من| انتقاد از ترویج بی حجابی در تبلیغات اینترنتی شرکت های دارای مجوز